Întrebări frecvente

Prezentul acord a fost modificat ultima dată la 01 decembrie 2017

Intrebari frecvente

Care este timpul normal de livrare?

  • Timpul normal de livrare este de 3-5 zile lucratoare dupa ce plata comenzii a fost confirmata. 

  • 99% din comenzile TT MGV sport respecta acest termen de livrare.

Preturile afisate includ TVA?

  • Da. Toate preturile afisate pe site includ T.V.A. de 19%.

Care sunt modalitatile de plata acceptate?

Plata online cu card bancar (disponibilă în curand)

  • Tipurile de card bancar acceptate sunt: VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro.

Intrebari frecvente, Modalitati de plata, carduri acceptate, faq

 

 

Transfer / Virament Bancar (OP) sau Depunere în cont

  • In cazul in care optati sa efectuati plata prin transfer bancar (virament bancar / ordin de plată) aveti la dispozitie 2 conturi, un cont ING si un cont de trezorerie, in care puteti efectua transferul sumelor.
  • RO 25 INGB 0000 9999 0778 0346 deschis la Ing Bank ( sucursala Pantelimon)
  • RO 39 TREZ 7025 069X XX00 9718  deschis la Trezorerie (numai pentru instituţiile statului)

Ramburs

  • In acest caz, plata se va efectua la primirea coletului , colet care poate pleca in aceeasi zi in care sa efectuat comanda (cel tarziu ora 11.00) .

Cat costa transportul?

Dupa confirmarea comenzii poti sa alegi modalitatea de transport dorita din urmatoarele:

  • DPD Curier – colet cu ramburs – 25 RON 
  • Posta Romana – colet postal – 10 RON  –  Comanda trebuie achitata inainte de a trimite coletul , in contul nostru : RO 25 INGB 0000 9999 0778 0346 deschis la Ing Bank ( sucursala Pantelimon)
  • Posta Romana – colet cu  ramburs – 23 RON
  • Ridicare de la sediu  – fara costuri
  • Pentru colete mai mari de 1 kg, daca modalitatea de transport este GLS Curier, se mai adauga 1 RON / kg.
  • Daca ai ales Posta Romana si coletul depaseste 1 kg, pot exista taxe care vor fi comunicate ulterior.
  • Pentru produsele grele, mese, roboți si alte produse care nu se inscriu in conditiile clasice, preturile pentru transport se vor comunica ulterior in functie de locatia livrarii si a cantitatii .

Cum se lanseaza o comanda?

  1. Pentru a lansa o comanda, trebuie sa adaugati produsele dorite in cosul de cumparaturi. Puteti face acest lucru folosind butonul “Adauga in cos” in paginile produselor.
  2. La fiecare adaugare in cos, veti observa in partea dreapta sus actualizarea totalului comenzii curente.
  3. Pentru a schimba cantitatile dorite sau pentru a elimina produse din cos, accesati linkul “Cosul meu” din dreapta sus a fiecarei pagini, aduceti modificarile dorite si apasati butonul de recalculare.
  4. In orice moment puteti continua procesul de comanda, apasand butonul “Continuare” din pagina cosului de cumparaturi. Vi se vor cere datele de livrare, facturare, impreuna cu modalitatile de transport si plata preferate.
  5. In pagina urmatoare aveti ocazia sa revedeti atat datele introduse, cat si pretul exact al transportului, in functie de modalitatea aleasa anterior.
  6. Daca exista date incorecte sau incomplete, puteti reveni in pagina anterioara pentru a le corecta.

Care este programul de relatii cu clientii?

Programul nostru de relatii cu clientii este urmatorul:
– Luni – Vineri:  09:00 -17:00

– Telefonic, in caz de urgenta si pe perioada weekendului

*In zilele nelucratoare si de Sarbatori Legale,  programul va fi afisat,  pe prima pagină a site-ului.

Intrebari si raspunsuri

Informatii plasare comanda

1. Pot plasa o comanda telefonic?

Da.

2. Cum se lanseaza o comanda?

Pentru a lansa o comanda, trebuie sa adaugati produsele dorite in cosul de cumparaturi. Puteti face acest lucru folosind butonul  “Adauga in cos” din paginile produselor.

La fiecare adaugare in cos, veti observa in partea dreapta sus actualizarea totalului comenzii curente.

Pentru a schimba cantitatile dorite sau pentru a elimina produse din cos, accesati linkul “Cosul meu” din dreapta sus a fiecarei pagini, aduceti modificarile dorite si apasati butonul de recalculare.

In orice moment puteti continua procesul de comanda, apasand butonul “Continuare” din pagina cosului de cumparaturi. Vi se vor cere datele de livrare, facturare, împreună cu modalitatile de transport si plata preferate. In pagina urmatoare aveti ocazia sa revedeți atat datele introduse, cat si pretul exact al transportului, in functie de modalitatea aleasa anterior. Daca exista date incorecte sau incomplete, puteti reveni in pagina anterioara pentru a le corecta.

3. Cum urmaresc o comanda?

In contul dumneavoastra puteti urmari situatia la zi a comenzii, din momentul plasarii si pana la livrare. In momentul alocarii comenzii catre un consultant de vanzari, vi se va trimite un e-mail pe adresa folosita la inregistrare.

Pe parcursul derularii comenzii, puteti vizualiza diverse informatii (stadiul comenzii, numarul de urmarire etc.), accesand linkul “Comenzile mele” din contul dvs.

Veti fi notificat prin e-mail in legatura cu stadiul comenzii dumneavoastra.

Livrare

1. Care este timpul normal de livrare?

Timpul normal de livrare este de 3-5 zile lucrătoare dupa ce plata comenzii a fost confirmată. 

99% din comenzile TT MGVsport respectă acest termen de livrare.

2. Care este timpul maxim de livrare?

90% dintre comenzi se livreaza in 3 zile lucratoare.

Exista posibilitatea ca unele produse prezentate pe site sa nu mai fie livrabile deoarece au ieșit din productie, sau sa aiba un termen de livrare mai mare din cauza furnizorului.

Timpul maxim de livrare al unei comenzi este de 30 de zile de cand comanda a fost confirmata si plata efectuata.

Dupa acest termen, daca produsul nu a fost expediat catre cumparatoracesta poate solicita returnarea contravalorii produsului si a costului de transport.

4. Cum procedez in cazul in care coletul a fost deteriorat sau desigilat in timpul expedierii?

La livrare, clientul are dreptul de a refuza coletul al carui ambalaj a fost deteriorat in timpul transportului, prezinta urme de lovituri sau este desigilat.

Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si trebuie intocmit un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat, in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii.

Orice reclamatie ulterioara cu privire la integritatea coletului nu este luata in considerare.

5. Se poate livra comanda la o adresa diferita de cea de facturare?

Da, comanda dvs. se poate livra la orice adresa, chiar si diferita de cea de facturare, oriunde in Romania.

Plata

1. Care sunt modalitatile de plata acceptate?

  • Plata online cu card bancar (disponibila in curand)

Tipurile de card bancar acceptate sunt:  VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro.

  • Transfer / Virament Bancar (OP) sau Depunere in cont
  • In cazul in care optati sa efectuati plata prin transfer bancar (virament bancar / ordin de plată) aveti la dispozitie 2 conturi, un cont ING si un cont de trezorerie, in care puteti efectua transferul sumelor.
  • RO 25 INGB 0000 9999 0778 0346 deschis la Ing Bank ( sucursala Pantelimon)
  • RO 39 TREZ 7025 069X XX00 9718  deschis la Trezorerie (numai pentru instituţiile statului)

Ramburs

  • In acest caz, plata se va efectua la primirea coletului , colet care poate pleca in aceeasi zi in care sa efectuat comanda (cel tarziu ora 11.00) .

Garantie

1. Care este perioada de garantie?

Consumabile: perioada de garantie este de 3 luni, diferentiat in functie de garantia producatorului.

Pentru alte repere: produsele aflate in perioada de garantie care prezinta defecte sau deteriorari pot fi returnate prin curier pentru a fi inlocuite cu altele noi. Cheltuielile de transport vor fi suportate de ttsport.ro.

Perioada de garantie este de 12 luni in cazul robotilor de tenis de masa si ale celorlalte produse electronice iar pentru mesele de tenis se acorda o garantie de la producator de 24 luni.

2. Cum se acorda garantia?

Garantia se va acorda astfel:

-Piesele defecte ale obiectului livrat si cele asupra carora acestea au produs defecte vor fi reparate sau inlocuite conform recomandarilor fabricantului, costurile find preluate de catre acesta.

Solicitarea dreptului de garantie devine neintemeiata si dreptul de garantie decade daca:

-Defectiunea se datoreaza unei actiuni exterioare sau se datoreaza unei intretineri neconforme cu prescriptiile constructorului.

-Defectiunea a fost cauzata de o alta defectiune, neinlaturata la timp.

-In obiectul cumparat s-au montat piese a caror utilizare nu este acceptata de catre fabricant, sau obiectul cumparat a fost modificat in alta parte decat la dealerii acreditati.

-Obiectul cumparat nu a fost montat corespunzator.

-Obiectul cumparat a fost deteriorat anterior si intretinut intr-un centru service neautorizat.

-Cumparatorul nu a respectat instructiunile de exploatare, manipulare, intretinere si revizie ale obiectului cumparat.

Preturi

1. Preturile afisate includ TVA?

Da, toate preturile afisate pe site includ T.V.A., 19%.

2. Preturile afisate sunt negociabile?

Pentru comenzi mari, eventual venite din partea cluburilor, preturile se mai pot negocia.

14 zile drept de retur

1. Cum funcționează procesul de returnare?

Dreptul de Retur în 14 de zile este valabil doar pentru persoanele fizice ce au achiziționat produse de la TT MGVsport.

Pentru a beneficia de returul produselor în 14 zile, va rugam trimiteti o cerere de retur prin formularul de contact, cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data primirii produsului. Cererile trimise după 14 zile calendaristice de la livrare nu sunt luate în considerare.

Costurile de retur sunt suportate de catre cumparator. De asemenea, intreaga responsabilitate a livrării reperelor in stare buna revine expeditorului (cumparatorului).

Suma aferenta este returnata prin aceeasi metoda de plata cu care a fost achitata comanda,  in termen de 14 zile calendaristice conform cu prevederile O.U.G. 34/2014.

2. In ce conditii pot solicita returnarea unui produs?

Situatiile eligibile pentru retur sunt urmatoarele:

– Produse nefunctionale in primele 24 de ore de la receptie sau colete ce prezinta deteriorari

Daca produsul primit este nefunctional in primele 24 de ore de la receptia efectiva, puteti reclama acest lucru si solicita returnarea produsului in acest termen, in vederea inlocuirii cu un produs nou.

Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor si sa ne anuntati de acest lucru prin formularul de contact TTsport.

– Produse ce v-au fost livrate gresit

Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de TTsport

– Produse defecte in perioada de garantie

Produsele care prezinta defecte in perioada de garantie vor fi returnate la sediu in vederea expertizarii.

Nota:

In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau a ambalajului duce la refuzarea returului.

Elementele eligibile pentru returnare trebuie sa fie returnate in ambalajul original. Fara exceptii.  

Elemente utilizate, instalate, incomplete, deteriorate, fara ambalajul original, cu ambalajul original murdar sau rupt nu vor fi acceptate pentru returnare.

Nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:

1. Comanda a fost efectuata de o persoana juridica sau o persoana fizica autorizata.

2. Produsul a fost adus pe “comandă specială” (COMANDA SPECIALA este definita ca fiind un produs sau o lista de produse comandata de catre client si care nu se afla in stocul uzual al magazinului, dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti. Furnizorul il va informa pe Beneficiar daca oricare dintre produsele comandate constituie Comanda Speciala);

3. Produsul este utilizat, instalat, incomplet sau deteriorat.

Call Now Button
Call Now Button